سفرهای لاکچری

  • ۰
  • ۰

جزیره مالدیو

مالدیو جزیره‌ای در اقیانوس هند واقع در در جنوب غربی هند است . پایتخت آن ماله است. جمعیت این کشور حدود ۴۲۸٬۰۰۰ نفر و واحد پول آن روفیه مالدیو است. دین رسمی این کشور اسلام است و پیروی از دیگر ادیان در ملأ عام ممنوع و قابل پیگرد قانونی است. مالدیو در سال ۱۹۶۵ از بریتانیا مستقل شد. مالدیو برای کسانی که می خواهند به سفری لوکس یا ماه عسل بروند بهترین گزینه است و می توانند با قدم زدن بر روی ماسه های سفید رنگ آن و سواحل شنی سفید که دارد ایامی خوشی را سپری کنند.

مالدیو از نظر جمعیت و هم مساحت کوچک‌ترین کشور قاره آسیا است. به منظور اقامت در جزیره مالدیو نیازی به نگرانی نیست چرا که می توانید به راحتی محلی مناسب با قیمت خوب برای اقامتتان پیدا کنید. اگر خواستید در اقامتگاه های ساحلی اقامت داشته باشید خوب به طبع کمی هزینه های بالاتر می رود. اقامت در هاستل های هزینه کمتری دارد اما نمی توانید آن انتظاراتی که از هتل های خوب شهر دارید نیز از آن ها هم داشته باشید.

  • ۹۸/۱۱/۰۵
  • گیسو گلستانه

نظرات (۱)

من عاشق مالدیومممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی