سفرهای لاکچری

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

استرالیا

 

سیدنی ، استرالیا بزرگترین و پر بازدیدترین شهر استرالیا است که با تعدادی پارک و مناطق ساحلی دیدنی احاطه شده است. استرالیا کشوری است که دارای ملیت های گسترده ای است و وجود بهترین استانداردهای زندگی مهاجران زیادی را به این کشور زیبا جذب کرده است. در هر گوشه سیدنی ، جایی که گل سر سبد این کشور دیدنی است ، می توانید انواع فرهنگی را ببینید.

 

 

سیدنی را می توان با وجود پارک های ملی و محافظت شده و همچنین طبیعت بکر آن ، مجموعه ای از جاذبه های طبیعی در نظر گرفت. این شهر در جنوب شرقی استرالیا واقع شده و هم اکنون 218 سال قدمت دارد. همانطور که می دانید ، این شهر میزبان مسابقات ورزشی مهم از جمله المپیک تابستانی 2000 بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اگر به دنبال شهری مدرن و دارای طبیعتی دلپذیر هستید ، بهترین انتخاب شما سفر به استرالیا است.

 

  • گیسو گلستانه
  • ۰
  • ۰

برزیل

برزیلی ها خوش گذران ترین افراد روی زمین هستند ،  چه مردم سرزنده ریودوژانیرو که مرزهای کارناوال ها را می شکنند یا شهروندان مشتاق سائو پائولو که در کلوپ های شبانه ی شیک خود را سرگرم می کنند  و آنها عاشق شادی و خوشی هستند . این شادی وصف ناپذیر بهترین روش بروزش موسیقی و رقص است که سامبا ، لامبادا و بوسا نووا بهترین و معروف ترین صادر کنندگان موسیقی برزیل هستند.

در برزیل ، راه های زیادی برای بالا بردن آدرنالین ، سوار بر امواج بزرگ سانتا کاتارینا ، پریدن بر روی تپه های شنی ناتال شمالی ، غواصی یا آویزان شدن از طناب در پارک ملی وجود دارد. در برزیل ، شما می توانید زندگی را آسان کنید و در کنار رودخانه آمازون قدم بزنید و استراحت کنید ومنتظر دیدن طوطی دم بلند باشید و لذت ببرید.

  • گیسو گلستانه