سفرهای لاکچری

  • ۰
  • ۰

هاوایی

هاوایی یکی از کشورهایی است که هر کسی علاقه دارد یک بار هم که شده به آنجا سفر کرده و از طبیعت زیبای آن لذت ببرند. سفر به هاوایی می‌تواند سبب شود از فرهنگ، طبیعت و سواحل فوق‌العاده‌ی آنجا بهره ببرید و یک سفر به یادماندنی برای خود رقم بزنید.

طبق گزارشات و آمار، ماه جولای محبوب‌ترین زمان برای سفر به هاوایی بوده است و در این ماه، گردشگران زیادی به هاوایی سفر می‌کنند. ماه دسامبر، دومین ماه شلوغ هاوایی است. گردشگرانی که می‌خواهند جمعیت کمتری را در سفر خود به این کشور ببینند بهتر است از دو هفته‌ی آخر ماه آوریل تا هفته‌ی اول ماه می از سفر به هاوایی بپرهیزند. در این هفته‌های طلایی گردشگران زیادی از کشور ژاپن به هاوایی می‌آیند.

گردشگران در سفر به هاوایی می‌توانند شاهد حضور وال‌ها در سواحل هاوایی باشند. این اتفاق از ماه دسامبر تا ماه می رخ می‌دهد. برخی اعتقاد دارند ماه فوریه اوج حضور وال‌ها در این منطقه خواهد بود زیرا سازمان ملی اقیانوسی و جوی تحقیقات و آمار سالانه خود درباره‌ی وال‌ها به پایان خواهد رساند.

  • ۹۸/۱۱/۱۹
  • گیسو گلستانه

نظرات (۱)

بینظیره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی